IKKE VÆR SJENERT, DET ER BARE Å TA KONTAKT MED OSS 😊
Vi hører gjerne fra deg, uansett hva du lurer på
Våre åpningstider:
Mandag – torsdag: kl. 09.00 – 15.00 Fredag: kl. 09.00 – 12.00 Helger -og helligdager: Stengt. Noe begrenset support i ferier.
Bruk skjemaet eller pr. post.
Extenso Learning Systems AS Borgeskogen 32 3160 Stokke, Norge NB! NY POSTADRESSE
Besøksadresse:
Extenso Learning Systems AS Borgeskogen 32 3160 Stokke Norge
Vi er her for å svare på eventuelle spørsmål du måtte ha om våre tjenester. Uansett hva du lurer på, se "Spørsmål og svar" før du sender oss en melding. Vårt support team vil svare deg i løpet av 48 timer på hverdager.
For driftsmeldinger og oppdaterte åpningstider, se nederst på siden.
Din melding er nå sendt. En kundebehandler hos oss vil svare deg i løpet av 24 timer på hverdager.
Fornavn *
Etternavn *
E-post adresse *
Melding *
SEND
Spørsmål og svar
1. Hvordan logger jeg inn?
Klikk på den oransje knappen øverst til høyre på denne siden for å logge deg inn.
2. Jeg har glemt mitt brukernavn og passord?
Ditt brukernavn er din e-post adresse. Passordet er ditt selvvalgte passord, om du har glemt dette klikker du på den oransje knappen øverst til høyre på denne siden også på "Glemt passord". Du kan da opprette et nytt passord.
3. Kursbevis?
Når du har fullført ditt kurs/eksamen kan du laste ned og skrive ut ditt kursbevis. NB! Om du er deltaker fra et bemanningsbyrå vil du få tilsendt ditt kursbevis fra de.
4. Det er ingen kurs på "Min side"?
Om du ikke ser noen kurs du er påmeldt til på "Min side" etter at du har logget inn, tar du kontakt med din nærmeste leder eller den som har ansvaret for å registrere kurs i den kommunen eller bedriften du er tilknyttet til.
5. Kan jeg repetere kurset?
Ja, så lenge det ikke er noe annet beskrevet kan du repetere kurset/kursene så mange ganger du vil i løpet av 12 måneder fra den dagen du ble registrert elle kjøpte kurset/kursene.
6. Kan jeg ta kurset på iPad, iPhone, smartmobiler eller nettbrett?
Ja, vår kursløsning skal fungere på alle typer smartmobiler og nettbrett i tilegg til Mac og PC.
7. Jeg er leder/kursansvarlig. Hvordan registrerer jeg deltakere i min kommune/bedrift?
Du som leder eller kursansvarlig skal ha mottatt en link fra oss til registeringssiden der du kan registrere dine deltakere. Har du ikke mottatt den? Kontakt vår support ved å fylle inn skjemaet nedenfor. NB! Du behøver ikke være innlogget for å registrere deltakere.
8. Jeg er leder/kursansvarlig. Hvordan kan jeg se på rapporter over mine deltakere?
Når du ble opprettet som admin ble du også påmeldt et kurs (Brukermanual), logg deg ved å klikke på den oransje knappen øverst til høyre på denne siden for å gå igjennom brukermanualen slike at du kan lære hvordan du kan se på rapporter og lignende.
9. Jeg finner ikke svar på mitt spørsmål her, hva gjør jeg?
Om du ikke fant svar på ditt spørsmål her, kan du ta kontakt med vår support ved på fylle ut skjemaet nedenfor. Våre åpningstider er: Mandag - torsdag kl. 09.00 - 15.00 Fredag kl. 09.00 -12.00 Helger -og helligdager stengt Vi vil svare deg i løpet av 24 timer på hverdager. Oppdaterte åpningstider står nederst på denne siden.